Jön a tavasz...

      Végre elolvadt a hó. A rádió udvarán már parkolni is lehet. Reggel már plusz 4 fok volt -10 helyett. Ez igazi felüdülés. Kár hogy pocsolya van és egész hétre esős időt ígérnek a meteorológusok. "Mikor lesz már Nyár?"(M.V.)...

       Vége a télnek. Kibírtuk volna kicsit lazábban is, de mostmár mindegy. A lényeg, hogy elmúlt. Jön a jó idő, lehet majd menni a természetbe, fotózni, kocogni, meg kirándúlni. 

      Kéne vegyek egy elektromos gitárt. Öcsém ezt már akkor megjósolta, amikor megmutattam neki, hogy vettem egy akusztikus gitárt. Azt mondta,  fogadni mer, hogy májusra veszek egy elektromos gitárt is. Kiröhögtem. De hát be kell látnom, hogy túl jól ismer. Az a baj, hogy sok Dream Theatert hallgatok mostanában, legfőképpen a Scenes from a memory című albumot, és mivel abban elég hangsúlyos szerep jut John Petruccinak, a gitárosnak (lévén hogy a dalok nagy részét ő is írta), hiányérzetem van, hogy én csak akkusztikussal cincogok mellettük...