Rádió nyáron...

        Köztudott, hogy a hőmérséklet változásai különbözően hatnak más-más dolgokra. Ha jön a meleg, hamarabb megromlik a kaja, ami ugye rossz, de megjelennek a lenge ruházatú hölgyek az utcákon, ami meg jó. Többet költünk ásványvízre meg a légkondira, ami rossz, ellenben kevesebbet dolgozunk, többet megyünk nyaralni:) A rádiónak azonban ilyenkor is szólni kell, (the show must go on, hogy stílszerű legyek:), és ennek persze ára van...

        Kábé négy éve, mióta a Partium rádióban dolgozom, szinte mindig a reggeli idősávban vezettem műsort, és nyaranta, amikor a vakációs időszak következett, én általában szépen megmaradtam reggeli rádiósnak, míg a többiek időbeosztása rendszerint teljesen a feje tetejére állt. Az idei nyáron kicsit másként alakult.

      Amíg a Reggeli 270 "pihen", addig egyik héten reggel vagyok, másik héten délután. Egyedül. Mindig is utáltam egyedül műsort vezetni... Ez a délutáni beosztás meg kiborító, déltől ötig vagyok, így se reggel nem tudok szinte semmit csinálni otthon, sem meló után. Persze, tudom, hogy olyan is van, aki meg reggel nyolctól ötig nyomja, még se nyavalyog, de akkor is utálom. Tulajdonképpen az a bajom, hogy utálom már ezt a nyári beosztást, és szeretném megint rendesen a Reggeli 270-ben lökni a sódert.