Írtam egy dalt...

        Pontosan emlékszem, mikor írtam az első "igazi" dalomat... Kábé 15 éves lehettem, és baromi büszke voltam magamra, amikor elkészült... Az volt a címe, hogy "Tűzmadár", és bár mostani szemel (meg füllel) már feleannyira sem tűnik komolynak, akkor úgy éreztem, meghódítom majd vele a toplistákat:))))

 

        Tizenöt évesen az ember hajlamos elhinni magáról, hogy ő fogja megváltani a világot, és persze én sem éreztem másként. Biztos voltam benne, hogy valami nagyra vagyok hivatott, és emberek millióinak változtatom majd meg az életét... 

         Az első teljes hosszú dal előtt már próbálkoztam kisebb-nagyobb dalrészleteket fabrikálni, több-kevesebb sikerrel, de a tűzmadár papírra vetése szinte varázsütésre ment, pedig nem egy rövid szöveg. Egyszer csak azon kaptam magam, hogy írok és egyszerűen nem álltam le addig amíg kész nem lettem. Ilyen azelőtt sohasem fordult elő velem.

        Amikor megmutattam (pontosabban előadtam) a haveri körben, egész felvillanyozódva fogadtam a gratulációkat, a korai sikereken felbuzdulva pedig rögtön elhatároztam, hogy sztár leszek:) Kitaláltam egy borzasztó művésznevet (MC HENTES) és nekiültem további dalokat írni. Hamarosan kész lett egy albumra való "anyag", a régebbi osztályomból pedig választottam két énekesnőt magam mellé:))))  Megkerestünk szépen annak rendje és módja szerint egy kiadót, ahol miután belehallgattak a dalokba kötöttek velünk egy szerződést (melyben ugyan minket minden jogunktól megfosztottak, de ennek fejében ingyen készítették el a felvételeket, ezért amikor megkérdezte a főnök, hogy ez így rendben lesz-e, lelkesen bólogattunk :), és nem sokkal később el is kezdődhettek a felvételek. A dalok hangszerelésében akkori zongoratanárom segített, így végülis nem lett nagyon tré az album (csak kicsit:))) minden esetre akkoriban egész jó bulikat csináltunk vele a fellépéseken:)))

          Később persze folytattam a dalok gyártását:))) Még weboldalt is csináltam  mchentes.van.hu címen. Meg lehet nézni. Vannak rajta későbbi dalszövegek, borítók, meg néhány meghallgatható dal...