Üzletpolitika...

          Mindig jól jön, ha valami hirtelen elromlik, hiszen végre lehet belőle újat venni, megint megújúl az a része a háztartásnak. Gazdasági helyzetünket tekintve ez most még azzal az adrenalinpumpáló érzéssel is párosul, hogy igen de akkor mi a fenét eszünk addig amíg kispóroljuk a rávalót...

         A múlt héten a mosógépünk (Isten nyugosztalja) hosszú betegeskedés után, egy órán át tartó haláltusa után (sajnos a centrifugálás ebbe már nem fért bele, úgyhogy kézzel kellett kicsavarni az utolsó adag mosott ruhát) végleg kilehelte lelkét. Próbáltam újraéleszteni (ez mosógépeknél a következőképpen néz ki: harminc másodperc káromkodás, rúg, megint tíz másodperc szitkozódás, rúg, aztán csak rúg, rúg, rúg), de sajnos a lelke már a vakító fehér fény felé tarthatott, esetleg régen elhalálozott ősei hivogatták a mosógépmenyország felé, mivel perceken át tartó küzdelem után sem tért vissza belé az élet.  Pozitív hozzáállással és néhány perces internetes ráfordítással hamarosan megtaláltam a megoldást a problémánkra, az egyik szupermarket akciója ugyanis 250 lejt ígért a régi rossz mosógépért, melyet beszámítanak új mosógép vásárlásakor. Nosza be is dobtuk elhalálozott háztartási gépünk tetemét a csomagtartóba és útnak indultunk, hogy beszerezzünk egy újat. Szerencsénkre egyetlen testvérkém is a városban tartózkodott, és még nagyobb szerencsénkre ő is autóval volt. Szóltam neki, hogy ha ráér, jöhetne segíteni mosógépeket pakolni, és ő jött is.

       Első lépésben felmértem a terepet. Bementem a mosógéprészlegre és meginterjúvoltam egy illetékest. És itt jött a csavar. Kiderült ugyanis, hogy az akció csak egy bizonyos gyártó egy bizonyos típusára vonatkozik. Ez persze nem baj, mert ez egy viszonylag jó márka volt, de a fiatalember volt olyan kedves és felhívta a figyelmem rá, hogy ugyanennyi pénzért egy sorral arrább egy jobb modellt is vehetek (pedig az nem is akciós). Így történhetett, hogy a régi mosógép is megmaradt, ugyanannyit fizettem, mintha az akciós gépet vettem volna meg, és mégis egy sokkal jobb modellt kaptam. Szóval ha valakinek szüksége van egy mosógépre, mondjuk ajtótámasztáshoz, esetleg pince-csapóajtó lenyomáshoz, vagy netalán kotlót szeretne ültetni bele, szóljon egész nyugodtan, megegyezünk:)