Végre beindult: Partium Rádió weboldal...

           Amióta a rádiónál dolgozom, azóta "készül" a Partium Rádió honlapja, és lassan már kezdett olyan érzésem lenni, hogy én már nem fogok itt dolgozni, esetleg nyugdíjba vonulok, mire a megvalósítás szabadszemel is látható stádiumába kerül:). De tévedtem, íme csodák pedig vannak:))).

           Ezt is elértük végre. Van a rádiónak honlapja (bal oldalon a "linkek" menüpontból is elérhető). Igaz, hogy ez egy aprócska lépés az emberiségnek, de nekünk hatalmas... Érdemes rákattintani, mindenféle érdekes infókat lehet rajta találni, velünk, műsorvezetőkkel kapcsolatban is, meg úgy általában is.

           Én közben meg vagyok fázva mint egy állat (mondjuk szamár:)), és a hangom is elment, többnyire legalábbis, de Viktor szerint csak olyan "keresztapásan" beszélek...

           Ma reggel munkába jövet megálltam és készítettem néhány hosszúzáridős fotót a vasúti sinek fölötti hídról, egész jól néznek ki így a gépben, aztán majd otthon látom meg, hogy nagyban hogy mutatnak. Később feltöltöm őket, vagy leglább egyet belőlük az indafotóra, meg lehet majd nézni:))