2008.szeptember 2.

       Miért most, miért itt? Mindegy, nem ez a lényeg, hanem az, hogy itt vagyok és itt leszek mostantól fogva. Nehéz elhatározás volt blogot indítani, de azt hiszem megéri a fáradtságot. Ezen a helyen olvashatsz majd rólam, hozzá is szólhatsz a bejegyzésekhez, persze csak szépen kultúráltan, mert az egyéb kategóriába sorolható beszólásokat simán leszedem:)

       Azt hiszem, illene egy rövid bemutatkozással kezdenem, még itt a legelején. Mészáros Imre vagyok, és voltam már zenész, tanítóbácsi, vágó, hangmérnök, rádiós, zeneszerző, sőt még kántor is:) Jelenleg médiamenedzsmentet tanulok, rádiózom, zenélek, szabadidőmben pedig a családommal kirándulok, fotózom, vagy éppen filmet nézek. Szeretem a jó filmeket:) a jó zenét, és sokszor a csendet is (szeretném:))). Van egy aranyos feleségem, Anna és egy nagy lányom, Nóri. A legjobb kikapcsolódás számomra az, ha velük vagyok:)

       Ennyi nagyvonalakban, aztán majd szépen sorban kitérek a részletekre is.