Megint hétfő...

       Kísérletekkel igazolták, hogy a hétfőn készített autók sokkal gyengébb minőségűek, mint a hét más napjain készültek. Csak mondom... A hétfő az a nap, amikor az ember ráhangolódik a munkára...

        Szombaton persze esküvőn voltam, úgyhogy a vasárnap akár pihenéssel is telhetett volna. Reggel hétkor értem haza és elméletileg háromig aludhattam volna. De, mivel egy ismerősömmel megbeszéltem, hogy felhívom, ha felkeltem, már fél egykor kitámolyogtam az ágyból. Rövid telefonos egyeztetés után kocsiba ültem és elindultam Váradra, merthogy fényképezőgépvásárlás esete forgott fenn.

         A bemutatkozószövegben említettem, hogy a fotózás is érdekel, de eddig erről a postjaimban mélyen hallgattam, mert, bár valóban érdekel a fotózás, eddig csak egy kompaktom volt, ami ugye nem kimondottan fotóművészkedésre való, és régebbóta terveztem egy komoly tükörreflexes gép megvásárlását. Ez végül tegnap meg is valósult, ugyanis sikerült beújítsak egy zsír új Olympus E 520-ast, ami eddigi álmaim netovábbja volt, és egész véletlenül, nagyon baráti áron jutottam hozzá. Ki lehet találni mivel telt a vasárnap délutánom..:))

         A ma reggel a lehető legszarabbul indult, ébredéskor ugyanis azzal a ténnyel kellett szembesüljek, hogy nincs áram. Kitapogattam hát az Olympust, meg vettem fel egy gatyát (de a gatya csak az ajtóban jutott eszembe:) és indultam, hogy felvegyem Viktort, készen arra, hogy lezavarjuk az Előéter harmadik évadjának első műsorát. Természetesen műsor közben is csináltam jópár képet, gyakorlatilag mindenre lőttem, ami élt és mozgott, plusz a mozdulatlan dolgokra :)) Végül egész jóra sikerült a kezdés, én pedig hazafelé fotóztam még galambokat, tájat, meg mindent ami az utamba került:)) Néhányat felteszek az indafoto-ra, meg lehet nézni:))